Natrag

Događanje

PUBLIKUM – Povezivanje audiovizualnog projekta s publikom putem antropologije podržane umjetnom inteligencijom

U sklopu 21. izdanja programa ZagrebDox PRO Međunarodnog festivala dokumentarnog filma ZagrebDox, DKE – Ured MEDIA Hrvatske organizira majstorsko predavanje PUBLIKUM, posvećeno povezivanju audiovizualnih projekata s publikom korištenjem antropološkog pristupa podržanog umjetnom inteligencijom.

PUBLIKUM – Connecting an Audiovisual Project with Audiences through AI-Supported Anthropology

As part of the 21st edition of ZagrebDox PRO, the industry platform of the ZagrebDox International Documentary Film Festival, the Creative Europe MEDIA Desk Croatia is organising a masterclass titled PUBLIKUM, focusing on audience engagement through AI-supported anthropology.
ROK ZA PRIJAVU
DEADLINE TO APPLY
Događanje
Wed
2
D.:
2
Apr
2025
17:00
L.:
Dokukino KIC, Ulica Petra Preradovića 5, Zagreb
Dokukino KIC, 5 Petar Preradović Street, Zagreb
Registracija

U sklopu 21. izdanja programa ZagrebDox PRO Međunarodnog festivala dokumentarnog filma ZagrebDox, DKE – Ured MEDIA Hrvatske organizira majstorsko predavanje PUBLIKUM, posvećeno povezivanju audiovizualnih projekata s publikom korištenjem antropološkog pristupa podržanog umjetnom inteligencijom.

Predavanje će održati Niels Alberg, izvršni direktor i suosnivač tvrtke PUBLIKUM iz Kopenhagena. Fokus će biti na tome kako dubinsko razumijevanje emocija publike može pomoći autorima i kulturnim profesionalcima u donošenju kvalitetnih kreativnih odluka – od ideje do distribucije.

PUBLIKUM je podržan kroz poziv Inovativni alati i poslovna rješenja u okviru Potprograma MEDIA 2021.

Događanje će se održati na engleskom jeziku.Zainteresirani se mole da ispune obrazac za registraciju: registracija – link

As part of the 21st edition of ZagrebDox PRO, the industry platform of the ZagrebDox International Documentary Film Festival, the Creative Europe MEDIA Desk Croatia is organising a masterclass titled PUBLIKUM, focusing on audience engagement through AI-supported anthropology.

The session will be led by Niels Alberg, Executive Director and Co-Founder of PUBLIKUM (Copenhagen). Participants will gain insight into how exploring audience emotions can guide creators and professionals in making informed creative decisions – from concept development to distribution.

PUBLIKUM is supported through the MEDIA Sub-programme’s Innovative Tools and Business Models call (2021).

The event will be held in English.
Please register in advance via the following form: registration – link

Ova internetska stranica koristi kolačiće (cookies) za potrebe analize statistike posjeta. Pri tome se ne prikupljaju niti obrađuju osobni podaci. Korištenjem stranice prihvaćate i njene uvjete korištenja.